بروووووووو

بروووووووو


بــــــرو . .
خُــــــــب ؟
من کہ نمیگم وایسا . .
من کہ نمیگم مال من شو . .
فقط جواب یہ سوالمو بده بعد برو . .
اون روزاے اول گوشیت دست کے بود ؟
آخہ خیلے قشنگ مے نوشت . .
برو گوشیتو بده بہ همون آدم . .
همون کہ خیلے نگرانم بود . .
همون کہ خیلے دوسم داشت . .
همون کہ با مهربونیش منو عاشق خودش کرد . .
همون کہ نمیذاشت گریہ کنم . .
همون کہ واسش مهم بود "بودنم" . .
من . .
فقط اونو میخوام . .
تو . .
تویے کہ اشکام واست مهم نیس . .
تویے کہ شکوندن دلم واست تفریح شده . .
تو . .
بُــــــــرو . .
ولے بدون زمین گرده . .
یہ روز . .
صبح . .
دیدن بالش خیس پســــــــــرت{ایان} ، داغونت میکن



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت20:24---28 بهمن 1393
سلام بسیارقشنگ بود
پاسخ:مرسی اجی خانوم خوشحال میشم بازم سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
اבامـہ ے مـطلـب
شنبه 29 آذر 1393برچسب:سنخواست, ساعت 14:29 توسط مهدی محمدی {king74}